JAha nu skriver jag igen...

En gammal bild från sommaren men det är ytterst få bilder som jag har på den här datorn så varför inte.
Sen så var det det där med kören.... och att låna ut mobilen...
Några bilder på folk som inte tittar i kameran och de är tagna av...... ----->
SARAH!!!!!!
SO now I shall become more serious hehe.... NEVER
Brilliant picture of Sarah taken by sarah and it has sarah style.
Anyways I was down in Chorelywood today and there were four policeofficers there :O I was supprised I can tell you! Its a small town and You barely see them there. I saw a couple even when I was dropping off J at his football practise. I also picked up G from the station even later. I have become a good driver, I like the car, it has speed and you most of the time have to drive in a rally because the roads are so slim. Friday :D yay

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha!! du ä la för goooooooooooo!!! fniss



stod i duschen förut. MEd schampoo i ögonen läste jag SEXTRAKT. Vadå sextrakt? Jag var smått förbryllad. Sen läste jag igen.... "körsbärSEXTRAKT" .... kan man inte skratta sig lycklig åt såna ehrm ord?? ;)

2009-01-25 @ 14:56:15
Postat av: Bara Para Sarah

(kopierade samma text igen, för jag glömde namnet)



hahaha!! du ä la för goooooooooooo!!! fniss



stod i duschen förut. MEd schampoo i ögonen läste jag SEXTRAKT. Vadå sextrakt? Jag var smått förbryllad. Sen läste jag igen.... "körsbärSEXTRAKT" .... kan man inte skratta sig lycklig åt såna ehrm ord?? ;)

2009-01-25 @ 14:57:48
URL: http://sarah.user.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0